LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 8 July 2011

Terima kasih Kepada Anda Semua

Assalamualaikum

Tepat jam 12 tengah malam.. yeahh...Ok aku bohong.. Tak sempat nak post tepat tengah malam.. Damnn.. Tapi takpe la..

Tanggal 7 Jualai 2011 merupakan hari bersejarah sepanjang kewujudan blog nih.. Hehehe.. Dalam sehari blog aku telah berjaya menambahkan 15 follwers.. Hahaha.. Pertambahan follower terbanyak dalam sehari.. Semua ini adalah disebabkan oleh satu segmen yang CAMBEST dari EnFirdaus yang memang lebih freaky dari aku..  Segmen "Seminggu 100 Follower Kembali"..

Aku nak ucapkan ARIGATO, THANKS, TRIMAS kepada En Firdaus dan segmen bestnyer.. Hehehe..

Nak usha blog dia, korang cubit banner kat bawah nie


Dan aku pun nak tujukan penghargaan kepada followers baru blog nie.. Harap-harap kome semua slalu la datang jengok dan komen kat blog nie yeah..

Aku janji akan follow anda semula.. InsyaAllah..V(^^)V

Ok.. Skrang aku nak tempet header blogger2 baru yang datang follow blog nie lah..  Hehehe.. Nak usha diorang nya blog klik jer kat headers kat bawah nie ok..

Mr Izzat


Mr Perfect


Miss Soly Soley Soley


Cik Green Epal

Mr Prince of ...

Budak Dizzy

Cik Leya




Miss Lily


Miss Myza

Missy Fika

Cik Fuzzy
En Apih

Miss Alyn


Ok.. Tu jer banner yang dapat aku pungut.. Yang baki lagi 2 followers  tu aku taktau nak cari mana sebab tak tinggal jejak atau link blog anda.. I'm Sorry.. Kalau sapa-sapa ada yang tertinggal bagitau la ek.. Hehehe..

Sebelom aku cau cin cau ar, nak ucap THANK U kepada semua sebab follow blog karut nie.. Haha..
Sekian Wssalamualaikum

18 membebel dan merepek:

wahhh... blog aq ada la tertampal kat entri ni... heee... thankz bro.. =D

sama sama bro.. happy blogging.. yeaahhh

hehee . lepas ni pungut banner Tia lak k . hahaa :)

haha, mane aku nye?? :p

nice bro..untunglah kau weyh..keep updated! nnt ari2 aku dtg :D

after mghrb tenet tros sengal....
ada blog yg nad x sempt nak terjah blik...
bling2 kjap ijau kjap biru...huk3

salam knal dr saya..
group 10...
lalala~

erk, cntik x muncung itik saya???
haha!!!!

budak dizzy..??? hahahahaha... aq x penah terfikir pon nama tuh... cm best pulak...

singgah malam.. dri blog firdaus... slamat berblogging..

Fifi , Freaky , Izzat: Welcome :D

Sergent: engko tak yah.. dah retis

Nad: gedik.. :P Sabo jer la ngan berokband hg tuh..hehe

Fee: thnx sis.. Datang yer.. hehe

Pha Is: Dizzy cool beb..haha

Sueperbs: Slamat bloging juak..

Syaimz: tak untung pe pon.. :P

thanx...
tersenarai gak...

tahniah buat semua yang tersenarai. nk terjah mereka lah

singgah + follow :)

haa..tertinggal aku. ekekekeke

dah follow blog freaky...nice..

Weh...bangganya...ko promote blog aku...banner no 2 tu tau....thanks bro...wa caya sama lulah...Peace...

Mr Perfect: Welcome bro.. :D

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More