LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 19 July 2011

Hitam Kuning.. Go Tigers

Hitam Kuning, Hitam Kuning
Hitam Kuning, Hitam Kuning
Go Tigers, Go Tigers




Assalamualaikum

Wo wo.. Mesti korang ingat aku dok mengarut ape ntah kat atas tuh kan.. Hehe.. Tak la..
Nak tanya, korang pagi2 layan radio per?? Sinar ker Era? Kalau Sinar.fm ada abang Jem, Era plak ada pakcik aznil.. Ermm.. Bole tahan gak la depa kan..


Tapi aku lebih suka layan HITZ.fm.. Sebab per?? Entah.. Sebab lagi lawak kot.. gelagat dua jejaka gila, JJ dan Ean selalu meriahkan pagi aku.. Erk.. Itu pun kalau aku terbangun awal la..Hehe
Dan sapa-sapa yang layan Hitz.fm memang tau la depa nie slalu buat parody..  Lagu Rempit, Lagu Boss dan yang terbaru Lagu Malaysia..
Best woo.. Semangat gila bila dengar,, Dalam perjalanan nak pegi KL untuk tengok Arsenal lawan Malaysia arituh, berapa kali ntah lagu nie main kat radio.. Wahaha.. Semangat membara nak sokong dua2 team..


Nak dengar gak?? layan video jer la ek.. Aku tak reti nak bubuh mp3 lam blog.. Kalau sudi ajar la ek.. :D



Jom layan sambil nyanyi ikut lirik.. Ngeeee

Sumber: Miss Nadirah



sing by : JJ and Ean (Hitz fm morning crew parody) ft Nadhira

It’s Nadhira, what’s up JJ and Ean
Hitam kuning, hitam kuning, Go tigers!

On the pitch, they gonna leave no survivor
Black and Yellow, hello, catch the fever
Come on Malaysians, let’s make you all believers

Chorus
Hitam kuning, hitam kuning, hitam kuning, hitam kuning! Go tigers! Go tigers!
Hitam kuning, hitam kuning, hitam kuning, hitam kuning! Go tigers! Go Go tigers

Black stripes with yellow trims
I heard they scare of us cos we gonna win
We’re tiger on our chest
Can you hear us roaring
We playing our best and we will be scoring
Suzuki Cup we bag the medal from our next the medal dingle
We gonna line up like a candle
Hitam Kuning can you handle..us
All the haters can shout..Malaysians Tiger with the coach..Rajagopal

Chorus (X2)

Harimau Malaya, mengaum gagah,
Juara Malaya, Raja Asia
Lawan Diserang, tiada gentar
Mengaum gagah, lawan gentar
Harimau Malaya, dunia digegar
Yeahhhh

If you are proud of the Malaysia football team, everybody stand up with us now and get ready to sing, alright?

3, 2, 1 go!

Chorus (X2)






p/s: Nadirah yang nyanyi nie bukan itik kuning tu yer.. dan lagu nie pun tak dak kena mengena ngan dia.. harap maklum

13 membebel dan merepek:

OMG!!!!! Dzarief zuhdi telah menggantoikan Nad kat umum yg nad seorg penyayi...
wahhh!!!
segan lah cmni...
lagu tu pon sempena blog Nad..
hitam kuning hitam kuning.. Go itik!! ^^

Hahaha.. nad nie la.. suka prasan lebey..

lirik dia mmg bg semangatt !!=D

memang terbaik laaa.. hahaha

Nurasyikin: semangat giler.. hehe

freaky: terbaik.. HEhe :D

sy suka layan hitz jugak !! :D

Miss Meyo: yeay.. ada geng. :D

Nuddyra: besh woo.. layan giler.. :D

Keroro: LOL.. lagu dah meletop di rantau abng dan rantau asia ko baru nk dengar.. ketinggalan la ko..haha.. ingat ker alien advance sngat..hehe

dah mcm lagu wiz khalifa...haha

Anyss: mmg pon.. nie parody nyer.. ubah lirik skit2.. :D

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More