LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 8 July 2011

Emotional / New Model

Assalamualaikum

Semenjak dua menjak nie aku jadi emo satu badan.. Tak tau pasaipa..
Kesabaran aku selalu diuji oleh ketidaksabaran orang lain.. Aduyaii..
Jangan sampai aku meletop sudeyh..



Jadi, disebabkan takmao emo lagi dah, smalam aku pegi beli satu model kit gundam baru.. Hahaha.. 
Daripada dok makan hati, baik aku siapkan model nie.. 

Nie la model baru aku


Setakat nie dah dua model kit aku siapkan.. Memang best kot bina model kit nie..
Memang puas bila dah siapkan.. :D

Dua model yang dah siap.. Macho kan..


Aku ingat nak buat customization sendiri la untuk model nie.. Maybe cat lain kot.. Ermm... tengok la dulu camne.. Kena cek duit poket dulu..

Sekian.. Wassalamualaikum

7 membebel dan merepek:

uuuuuu...machonyieee......
hihihi

SRIUS COOL LAH MODEL-MODEOL GUNDAM!!! KO KE YANG BUAT KAT JEPUN TU SCALE 1:1 TU????

*CAPS LOCK OKAY JE NMPKNYE.HAHA*

apel: erk.. perli nampak.. ngeee

syaimz: AKU TOLONG TENGOK JER PEMBINAAN MODEL 1:1 TUH..

cool la ade gundam nieyhh... :D

nak satu. bole? ahhahah

Adeque: nak ker?? erm.. X bleh..hahaha.. XD .. Gurau jer ek..

wahh!!! nad dh jumpe pon org yg giler ngan mainan nih... ^^

Nad: ngeh .. nad minat jugak ker??

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More