LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 1 July 2011

Cer Teka.. Sapa Betol Dapat Hadiah

Assalamualaikum

Korang percaya tak sekarang nie aku tengah bersiran dari luar negara?? Haha.. 
Hebak kan.. Adess.. Terlebih riak pulak..

Ok.. Sapa boleh teka skrang nie aku dok kat mana? Sapa teka betol aku kasi hadiah.. Ahha..


Ok tips.. Negara yang dekat dengan negara kita, belah utara, jauh dari  Johor, dekat dengan Perlis..
Cukup tak?? Jawapan yang specific ok.. Tak men ler nama negara jer.. Nak nama tempat yang aku tengah stay skrang nie.. Alah.. Senang jer.. Hehehe..:D

Ok la.. Lagi satu  tips.. Tengok gambar kat bawah.. Ada kaian ngan tempat yang aku dok skrang.. 

JAMES BOND(S)


Selamat mencuba.. :D

8 membebel dan merepek:

alah sergent.. specific kan la lagi.. cepat2.. reseaarch ler.. hehe

emmm..... dapat C geografi dulu.... hehehe... nak ckp johor baru bukan pulak...

hoyeah!!!! dpt hadiah!! ^^
thnks...
hahahah!!!

James Bond Island kat Phang-Nga kan?? huhuhu

owh.. sorang jer yang dapat jawab dengan betoi.. ahahaha

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More