LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday 21 July 2011

BEN ASHAARI CARI BLOGGER BARU JER

Assalamualaikum dan Hai ..

Alamak.. Muka macho + genster abang Ben tertempek lagi lam blog aku nie..Wahahaha

Kali nie nak join segmen baru BA yang fokus kat blooger baru/ newbie cam aku nie.. Korang pun nak join ker??  Pegi tepuk bahu abang Ben tuh.. Takpun klik jer SINI

Syarat unutk segmen nie adala bagitau readers smua knapa blog aku layak difollow dan diterjah slalu..
Ermm.. Knapa ek?? Entahla.. Readers semua la yang sepatutnya menentukan, samada blog nie best, hambar, mahupun biaser2 jer..

Tapi aku nie boleh dikira permah dan ceria orang nya.. Terutama dalam dunia maya nie.. Kalau korang follow aku, aku follow balik.. Kalau korang tinggal jejak kat komen atau shoutbox, aku pergi terjah balik.. Walaupun kadang-kadang aku jadi silent reader jer..

Kebanyakan entry aku adalah berkaitan pengalaman hidup ku selama 21tahun di bumi, 5 tahun di planet Kripton dan 3 tahun di planet Saiya.. haha.. Ok mengarut sudeyh.. Jangan marah yer.. Aku memang suka mengarut.. :D

Jadi, kalau tak eberatan sudi lah jadi follower kepada blog picisan nie, jadilah pengomen tegar dan juga pengunjung senyap blog nie.. InsyaAllah itu smua akan membuatkan saya bertambah bersemangat..


SEKIAN
wassalamualaikum



p/s: jom layan bola lak.. lagi 20 minit nak satat.. Owh.. Segmen nie tutup kul 9 malam nie.. okbai

16 membebel dan merepek:

singgah dari segmen Abg Ben dan follow :)

http://pelik-oh-pelik.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

Miss POP: ello.. salam kenal.. tunggu nnt kita singgah balik..

Haiii

salam perkenalan

blog dudel saya pun masih baru ^_^

hi!
arrive from Abg Ben segment
selamat berkenalan and follow ^^

http://hihudihatiku.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

hai2,,
ninie terjah sini dari segmen abg ben..
salam persahabatan (n_n)

http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

Dood: salam kenal.. Kita sama2 baru.. Slmat blogging:D


Honey: hAiii.. salam kenla dan thnx 4 follo.. tunggu kita terjah sana plak..:D


Ninie: Helo2.. thnx singgah sini.. NNt kita singgah sana plak.. :D

follow kotak 199
salam kenalan dari nyzham
jejalan dari segmen Encik BA
dah follow belog awak dah
kalo sudi folloow la belog saya plak

hanyzham: salam kenal.. thx for being my no199.. insyaAllah nnt saya terjah sana plak.. :D

dtg sini melalui segmen ben ashaari.
singgah http://mindasegarku.blogspot.com

slm perkenalan..:)

http://maszull.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

Norsa'adah: Yhx singgah :D


Maszulli: salam kenal :)

Monolog: waaup bro.. thx follow gua.. tahniah sbb BA follow lu.. hehe

Ame: wazzup bro.. u tke care 2 :D

hye disana, sy disini.. heheh..
singgah2 sambil berkenalan... :)

dukacita sbb x sempat nak join segmen bro ben ni.. urrmmm...

tp takpe..
singgah2 la blog sy kalau ada masa yee.. :)

imnabila: hello. salam kenal yer :D

x per.. lepas nie banyak lagi segmen

skodeng2 sini..salam kenal..
done follow u..

http://zulfattah.blogspot.com

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More