LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 30 July 2011

Entry ke-100, dan Follower ke-100

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Hah.. Kalau korang baca entry yang INI, mesti korang perasan, nie la salah satu entry dalam gambar tuh.. Tapi tajuk dah berubah sikit la.. Sebab aku dah tak ingat sapa pengkomen ke-100 kat blog nie.. So sowie.. :(
Malas pulak nak kira smula.. Ngee

Sori lagi skali sebab follower kat tepi tuh dah tunjuk angka 220, tapi baru nak wat penghargaan untuk followers ke-100.. Ish2 terok bebenor.. Aku tau.. Mesti korang cakap: "Ala.. Follower baru 200 lebey dah nak bising2 wat entry penghargaan.."

Yer la.. Aku pun sedar.. Tapi follower ke-100 aku tuh spesel skit, bukan makwe aku mahupun sedara mara aku.. tapi dia makwe kawan aku.. Haha.. Kami satu U, satu coarse.. tapi jarang cakap2.. Stat nak rapat2 dengan dia pun sebab kami sama-sama berblogging.. Ngeee..

Nak kenal?? Dia dah ada balak ok.. Harap Maklum.. So tak dak chance la nak goda-goda dia.. hehe.. Klik kat gambar bawah ok untuk ke blog dia.. Let's Go... Weeee

Caution: Dia suka membebel.. Haha


Ok, next aku nak bagi link untuk post ke-100 aku plak.. Sebab nya?? Entah.. Maybe korang berminat ker.. Saja nak bazirkan bandwith berukband korang untuk tengok entry tu ker.. Hehehe.. :D




p/s: harap2 jadi la autopublish.. Baru blaja.. Skrang maybe ngah jalan2 kat Time Square.. Jom :D

30 membebel dan merepek:

cewaaaah. autopost menjadi. caya lah.

ohh, times square. kalau ikukan aku gi ts hari ni. tah tah jumpa kau. muahaha, tapi malangnya aku malas aku membazir masa kat bilik je. haha

ooh.. hehe.. tahniah2..

fatin: dah pusing TS.. takder pe pon.. bowink nk mampos.. tesco lagi best.. jom la jumpa.. :D


aiman: haha.. thx bro.. :D

hehe, dah lama terjah. XD

p/s : budak utm almost semua kot :P

alaa..utk followers 221 xde ke entri ? HAHAHA

Cik Ungu: haha.. nak ker?? tapi awak dah retis.. mcm tak perlu jer..:D

haiyarkk ! retis ? errr..kalo awk nak buat,dgn lapang dada sya terima :P HAHAHA

Cik purple: Haha.. ok2.. akan diusahakan.. :D

MissPurple: uish.. awat komen banyak sangat.. nk jadi pengomen tegar ker..hehe.. :D.. takper la.. nnt ada pluang kita wat.. :D

xla awk ! line nsa nie hayunnn gilerr..ttba naek komen blmbak2..ades ! sorii -.-'

Cik Ungu: haha.. yer la tuh.. ok per jadi pengkomen tegar.. bloggers kan suka.. haha

HAHAHA i'm try 2 be like dat 4 ur..HAHAHA

MissPurple: haha.. ok2.. tq very2 much.. much appreciation.. :D.. guna BI plak.. hehe

hahah at least bi 2 universal lnguange..dri awk ? guna bhasa yg buat sy mnganga..haiyarkk ! kat fb pon say thnks,kat blog pon :) sgt2 suka cakap thnks yerk ? bguihhh :)

Misspurple: of coarse la..kena la slalu ucap thnks.. pnghargaan kepada yang patut menerima nyer.. :D

HAHAHA oke3..sama2..hahaha adess -.-'

Miss Soly: (^___^)


MissPurple: adess... (^^)V

sibuk nak jugak adess nye -.-'

MissPurple: haha.. Biaq ler.. -.-'

mna boleh biaq..mak kami x bai ooww org tiqu2 kami..hahah

Haha.. mak kami kata takpa.. tiru la asalkan tak memudaratkan..haha

HAHAHA..mak kami plak kata jgn ! sbb mula2 mniru,lama2 mnipu :)

aish.. itu mitos jer... mula2 meniru pastu tak yah tiru dah.. sebab last2 dah x dak bnda nak ditiru..haha

hahah yela 2..agi lama,ag byk nak ditrunya :P

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More