LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, 5 July 2011

Segmen Mudah-Jom Join Bloglist Nizam Ijam

Assalamualaikum

Erk.. Dah nak tengah malam nih.. Nak cari bahan untuk wordless wednesday plak..
Tapi sebelom tu aku nak kena join Perhimpunan Bersih Segmen Nizam nie dulu la.

Aku join benda nie setelah dipaksa oleh si pembuat kuih kuning itik gembo gembo..
Siyes dia paksa..

Dia kata macam nie kat fb
: "Dzarief Zuhdi kena tag.. lalalala~~ "

Memang terok kan.. Ayat paksaan yang memang tak leh blah..hahaha

Erm.. Nak join korang kena jana 1000 voltan kuasa elektrik kat gambar bawah nie.. Semoga berjaya.. Kalau tak leh, pakai jer kamehameha ker.. ok kot..Hehehe


Ok bro Nizam.. Aku dah letak ko dalam bloglist aku.. 

Sekian.. Wassalamualaikum

5 membebel dan merepek:

thanks join...

saya letak dah blog nie dlm bloglist saya :)

orait.. thanks bro.. diz is best bro

pembuat kuih???
cis3..hahahah

Nad: yer la kan.. Hehe.. Cookie Monster ..hhaha

VoIP GSM Gateways GOIP 4 at http://ecrimea.net/voip/gsm-voip-shlyuz-goip-4.html
[url=http://ecrimea.net/voip/gsm-voip-shlyuz-goip-4.html]GSM VoIP Gateways GOIP 4[/url]
[url=http://ecrimea.net/voip/gsm-voip-shlyuz-goip-4.html]GSM шлюзы GOIP 4[/url]

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More