LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 19 July 2011

Hizami, Nak Header Satu!

Klik sini untuk ke pautan asal
Assalamualaikum

Wah.. Pagi2 bangun nie kalau layan Hitz.fm pun best... Layan lagu Hitam Kuning..Arrr.. Gigi pun tak gosot lagi dah bukak blog.. Haisss.. tak dak disiplin lansung.. Nie kalau PK HEM skolah aku tau nie, kena sebat kot.. Ngeee :D

Orait.. Pagi2 nie aku cek shoutbox ada bro yang mengaku dia boboi boy, ajak join lucky draw katanyer.. Aku pun join jer la.. Dia nak bagi header pree tuu.. Header yang tempek kat atas tuh pun aku buat sendiri pakai publisher.. Dah la tak lawa .. Sighh.. Sorila, aku nie tak reti nak pakai photoshop.. Dah belajar, tapi lupo.. Ngeee
Senang jer syarat nyer, kena lengkapkan slogan simple pimple jer.. Alamak, macam nak join kontes kat ntv7 jer nie.. Hehe

Slogan nya:

'Ke hadapan Hizami, saya nak header satu sebab header yang wujud di blog saya sekarang bukanlah dalam kategori header sebenar, bukan produk photoshop'

Err.. Boleh ka macam tuh?? entahler, kebanyakan header blog lain adalah produk photoshop dan mempunyai dimensi2 tertentu.. Aku punyer, main hentam jer, asal kan nampak sesuai dengan theme blog.. (+_+ )
Mintak-mintak la aku dapat header baru plus makeover skali.. Hehehe.. Diz is best bro !!

Opps.. Lupa lak.. Kena tag sorang.. Ermmmm.. Aku nak tag...
Clumsy Heroin yang suka membebel :P

11 membebel dan merepek:

membebel tu buat aku comel weyh.
mwahahaha *sambil usap2 perud*
thax sbb tag gua. gua join skg..;DDD

*main gua gua pulak

comel ker?? aduyai.. susah nak ngaku..hehe

lu join la.. gua dah join.. lu langsi lu pikir la sndri..erk.. tak kna mngena

gigi pun tak gosot lg??
pe tu??
bhase retiss ke?? hehehe

yer la.. gosot la.. aku tiru ayah aku cakap la.. nak tiru retiss itik kuning cakap nnt kena marah lak.. queck..hehe

jom sama-sama dapat blog cantik cam blog hizami tu. ngeeeee

Apeez: insyaAllah


Belogkayangan: tenkiu.. InsayaAllah

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More