LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 8 July 2011

Demonstrasi BERSIH 2.0 Diharuskan ??

Assalamualaikum

Esok 9 Julai 2011 akan diadakan satu perhimpunan besar-besaran di ibu kota negara Malaysia.. Fuhh..
Excited ..XD



Smalam adik aku yang sekolah kat SESERI dekat ngan PWTC telah dipaksa balik.. Baru aku tahu yang semua sekolah di dalam kawasan ibu kota perlu ditutup dan diberikan cuti free.. Erk.. Menakutkan plak..

Ok..  Back to the main topic.. betol ker demonstrasi ini diharuskan.. Opps.. Bukan aku saja2 nak cakap ok.. tapi aku ada baca satu entry kat blog Imam Muda Asyraf passal benda nie.. Korang nak baca gak klik kat gambar bawah nie.. Layan video tuhh tau..



Ok.. Dah tengok?? Camner?? Ada pandangan tak.. Aku pun neutral lam hal nie.. tak kesah asalkan tak dak kecelakan berlaku..

Yang pergi perhimpunan tuh esok, semoga selamat yer.. Selamat jugak dari membuat benda-benda tak senonoh dan bahaya ok..  Have a break have a kit kat Ok..
Baca ENTRY nie ok.. Memang tergelak.. kah kah

8 membebel dan merepek:

hahaha, terbaik link yang ko bagi tu XD

angah: Allahuakbar!!

Sergent: kah2.. memang ler.. tengok ler sapa punyer blog.. :D

hmmm...kalau penganjur bersih,takpe wat perhimpunan..

nad: terjah jer..

Anyss: tu ler.. nie penganjur pun buang sampah merta, jenoh nak suroh orang besihkan plak.. ngehhehe

adik aku junior aku lah.
haha

apel: opps.. terkonpuis kejap.. Haha.. Adik aku junior hg.. ok2.. dah lama tau :D

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More