LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 29 October 2011

Amacam?? Ok Ker??

Assalamualaikum dan Hello Mello..

Lama tak update.. Malas nak tulis panjang-panjang..

Nak tanya.. Amcam template baru aku?? OK tak.?? Loading rate ok??... Kalau lembab bagitau ek.. Aku tak kisah kalau korang nak kutuk ker haper... Aku chillex jer...

So, please komen ok.. :D


p/s: next entry, tommorow.. Pixas of Jue and Hanie.. Wachaaaaa !!

16 membebel dan merepek:

okey2... nampak cm extra ceria.. cun3.. ske3..

Farahin: yer ker.. ok thanks a lot.. :D

best bro! saya pun nak tukar ni tapi masih ragu-ragu. hahaha :D apa-apa pun, lama menghilang. pergi mana? kahwin eh? haha :p

aauuuuwww~
comelnyer...
suke2!!!
loading x berat...

MisSHira: kawin ngan katil... dia slalu nak kita dekat ngan dia.. syiok tapi klu lama2 jadi tak best dah... hahaha ;p



Nad: betol nie.. klu load lambat sila jujur er.. :D

cun! apatah lagi aku suke warne oren!!! hehehe~~

tadi aku nak masuk blog ni susah sket...ke internet aku mcam haram?

waa...da tuka..oren.terbeliak keceriaan bila aku bukak 1st time.loading pon xberat sgt..iloike.

*penat aku puji ko..upah? :P

eh tiruuuuuuu ! aku tukar, kau un nak tukar eh ? haha.

so far, okay je semua. tapi kan, aku tak suka read more. hehe.

ke hilangkan diri sebab gigih sangat edit blog ni? hahaha. tapi best! mana cilok? nak juga! tapi tapi saya tak suka buat ada read more. awak tak apa la~ haha :p

p/s: asal tak ngantuk ni? -.-

IQ: yer ker?? ermmm... x per.. nnt aku ry ringankan ek.. hehe/... thanks alot


bukanretiss: smua pon nak upah.. ok la.. aku kasi ko kupon untuk guna tandas McD secara free.. nak tak?? hahahaha


Fatin n Hira: tu la.. aku pun tak tau nak buang macamna.. ishhh...

ingt salah msuk blog td..hee...btw, cun2

uit..lamerr giller mhilang.....cool jugak template baru ko....aku ingat salah blog tadi...hahaha...yg pnting loading cepat..yeah !

aku suka them color ko yang ceria ni. rasa haus nak minum air oren pulak. huhu..

actually aku tak kesah pun layout ko camane pun yangpenting entry ko yang kau nak baca. loading ok je. dan sume bende tersusun.

hehehehe
tula cm pelik jek masuk

belog budak ni penye
hehehe
okeh je
coool je
kiki =]

cari la tutorial camne nak masukkan readmore.

pastu edit la, remove code readmore dari template. hehe :P

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More