LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday 18 May 2011

Pengguna GPS Dalam Bahaya

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia

"Hang punya GPS tu boleh detect speedtrap ka? Ehmm.. Nanti kalau kena tahan kat road block, cabut simpan benda tu.. Takut kena rampas"

GPS device


Hah.. Itulah yang ayah aku tegur waktu drive balik kampung aritu.. Macam mana la dia tau kan benda-benda nie?
Dia kan polis.. Dia tau la..

Aku ada tanya pasaipa plak nak rampas? 

"Yer la.. GPS hang tu detect speedtrap.. Macam dah dikira sebagai 'menghalang' kerja polis.." jawab ayahku..

 OK.. Sapa yang pakai GPS system untuk hala tuju tuh pandai-pandai la ek. Bila difikir-fikirkan balik, time aku kena kejar dengan lancer aritu, dia ada ursha aku.. Maybe dia ursha GPS aku kot.. Tak baca lagi? Tekan sini yerr!!

Sayonara amigos

5 membebel dan merepek:

oh dah tu diorang usha gps hang la ek?

sebab tu ang slow time tu kan?
tapi ang slow sebab ang da taw ada polis.

or..

GPS block application speedtrap polis and diorang tak detect hang?

mane satu nih?

SK: x.. Aku nampak keta tuh then slowkan keta.. time dia lalu sbelah keta aku tu dia ursha aku.. So aku assume dia tengok gps aku ataupun sebab aku x pkai seatbelt..

wah cmtu lak..
kalo pki gps henset cmne lak tu..
hehehehehe

vote..vote..vote...

http://www.wwwow.my/Detail.aspx?cd=260411011823804

@shafiqabdshukor: hanset ada ble detect speeedtrap gak ker?
Klu hanset senang nk simpan.. Kalau GPS kan kena gantung kat holdernye..

very nice blog!!!!!!!!!
visit my blog and follow!!!!!
thanks

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More