LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday 18 May 2011

Jazz Corner Johor Bahru

Assalamualaikum

Siapa sini pernah pergi makan kat Hutan Bandar?
Kat mana? Kat Johor Bahru der.. Kat situ ada kedai western yang jual set chiken chop dengan harga 5 hinggit sajer.. Pergh.. Memang berbaloi makan situ..  Sedap dan banyak pulak tuh.. Kalau untuk student macam aku nie memang sesuai la sangat..

Tapi aku bukan nak crita pasal reston western nie.. Besebelahan dengan restoran tuh ada satu tempat yang aku pun tak ingat namanyer..

Best nyer tempat nie sebab ada live performance.. Setiap ari Jumaat malam..
Band dari MPJB seramai lebih kurang 10 orang dengan instrument masing-masing akan memainkan lagu-lagu klasik, terutamanya genre jazz dan slow music.. Memang layan beb.. Nak masuk free, nak duduk lepak situ free, kalau nasib badan baik, ada orang akan sponsor makanan ringan2 dan juga minuman (selalu memang ada pun).. Wah.. Memang best giler ler..

Aku penah pegi sekali jer, dengan membe-membe coarsemate aku lepas final exam ariu.. Kalau aku takde hal aritu, memang sampai habis show kami lepak situ.. Suara penyanyi-penyanyi dia memang cambest, sound system tip top, instrument semua synchro terbaik punye..
nak snap pic tapi gelap, so search kat google jer lah.


So, sapa-sapa tension ker, putus cinta ker, result exam terok ker, nak tenangkan pemikiran, pegi lah kat tempat nie.. memang relaxing..

Sayonara..

2 membebel dan merepek:

cam best je. aku dah balik umah baru tau. wuwu

takpe2.. nnt sem depan pegi la.. ajak la "abang" hg skali.. dia dah pegi aritu.. hehe

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More