LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday 1 May 2011

TERIMA KASIH ABANG BEN

Assalamualikum

Tajuk macam nak cari publisiti murahan kan.. ish2.. Tak baek tuduh tau.. Nie iklas punya entry la.. From the bottom of the lake of my heart u know...

Sapa2 yang ada baca posting sebelom nie tahu la yang zuhdi freak telah masuk satu segmen abang ben 10.. eh2.. silap.. Abang Ben Ashaari.. First time tu join segmen dia..  Gila kentang!! Sebab join benda alah tu ler follower aku naik 5% dalam masa sehari.. Banyak tu.. 

Tak kesah ler kalau depa baca ke tak entry aku tuh, asalkan bilangan follower aku naik.. Yahoo!!
Hek eleh.. Gila follower sebenarnya kau nie.. Ish2.. So not cool!!
Hehehe.. Jangan salah sangka ek.. Bukan kejar follower.. Biasa la, baru sta blogging, kalau ada follower baru memang kita seronok, ye tak?? Alah.. Cam tak besa plak.. Hmmm...

Allright, sebenaqnya aku buat entry untuk menyampaikan ucapan raya terima kasih ler kepada sapa2 yang sudi datang jenguk blog aku yang tak cool or hebat nie..Yang follow aku tuh, arigato kozaimas aku ucapkan..
Setinggi-tinggi penghargaan kepada Abang Ben sebab buat segamen yang memang cambest punyer.. Lepaih nie kalau ada lagi segmen2 yang Abang Ben buat, memang konfem aku join.. InsyaAllah..


Itu je la kot... THANK YOU semua..
Sayonara Amigos

1 membebel dan merepek:

abg ben ada buat segmen untuk blogger baru follower bawah 100,pegi la join tuh.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More