LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 23 May 2011

SEGMEN KREATIF BEN ASHAARI KEMBALI

Assalamualaikum

Nak join segmen abang ben ni lah.. Simple jer.. Kalau nak join jugak klik kat sini..

Cara nak join ...
  1. Buat satu entri.. letak header ben ashaari blog ..
  2. Tajuk SEGMEN KREATIF BEN ASHAARI KEMBALI dan linkkan ke entri ini ...
  3. Tinggalkan url entri korang beserta NAMA PENA BLOGGER korang di ruangan entri ini .. tu jer .. hehehe .. 
    Klik sini untuk join
     
;) terima kasih ... TUTUP JAM 2 PETANG ..

3 membebel dan merepek:

hai awak.. saya masukkan awak kat dalam cerita kreatif saya segment Mr. Ben tuh..

http://azzaazman.blogspot.com/2011/05/cerita-kreatif-aku-bersama-ben-ashaari.html

Dah follow awak..happy blogging!

XOXO, Chempaka Sari.

trimas cik cempaka.. X sempat pulak nak masokkan awak.. sori yer.. Len kali insyaAllah

Nadh datang melawat blogger-blogger creative enchik Ben A.

Salam lawat, salam ziarah dari Nadh. Nak ucap selamat berblogging.. :)

Nadh nak kongsi cerita 100 Letters of LOVE
. baru ciap ja ni. rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More