LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday 26 May 2011

Antara Aku , Seekor Panda , dan Sebuah Gundam

Assalamualaikum wbt

Hari nie panggung di seluruh Malaysia mula menayangkan sebuah filem animasi aksi sensasi, Kungfu Panda 2..
Kepada sapa-sapa yang suka action animation, lawak jenaka, dan kungfu memang digalakkan untuk tengok filem nie.. Cambest punyer.. Watak Po(Jack Black) semakin berkembang, dan mungkin juga ada bibit-bibit percintaan antara Po dan Tigress( Angelina Jolie).. Musuh mereka kali ini adalah sekumpulan serigala jahat dan buruk merak.. Dan filem ini jugak akan mendedahkan asal-usul sebenar Po..


Hari nie juga merupakan hari bersejarah untuk aku, sebab pertama kali tengok wayang dalam 3D.. WWWOOW.. Memang hebat.. Tapi agak memenatkan mata.. 
Dan sebelom filem bermula, ada trailer Transformers dimainkan, dan ianya dalam 3D jugak.. Memang real.. Rasa macam kita tengah cakap dengan optimus Prime, face to face..

Lepas jer habis wayang, aku meneruskan dengan misi aku hari ini, iaitu aku nak angkat satu model kit Gundam.. Cop cop.. Aku bukan budak-budak yer.. Hobi mengumpul model kit gundam nie adalah hobi yang mahal .. Bayangkan satu model kit saiz standard boleh mencecah harga RM 150++ ..
Duit yang aku simpan berbulan-bulan akhirnya aku belanjakan untuk beli model kit nih.. Hehe..
Nie ler model yang aku beli. Cun tak?


2 membebel dan merepek:

hahaha,kipas susah mati gundam ni XD

sergent punyer model apamacam?? Tuan Fuyuki ada bagi duit belanja untuk beli model baru tak?? Hehe

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More