LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday 23 May 2011

Aku Bukan Peminat Manchester United

Assalamualikum w.b.t


Aku nak bagitau awal-awal, aku memang tak suka ManU.. 
Sebab aku nie die hard  fan Arsenal.. Tahun ni ManU menang Barclays Premier League.. Tahniah la..


Dan aku jugak nak ucapkan tahniah kepada Blackburn, Wolves dan Wigan 
sebab selamat daripada relegasi..
Takziah pulak pada Birmingham, West Ham dan Blackpool sebab terpaksa bermain dalam 
Division Satu season depan..

Tahun depan Arsenal akan comeback..Walaupun aku dah cakap macamni untuk 4 tahun.. Sighh ..


Wassalamualikum

6 membebel dan merepek:

aku kipas susah mati chelsea

hehe

kene fight nak qualify uefa dulu la arsenal

no man utd next year XD

X pe.. Arsenal dah biasa qualify2 nie.. Tiap taun slalu buat.. hehe

arsenal comeback,tengok la,macam cite I spit on your grave.

kah3.

rooney kena sula.siap la.

hang pasang adverlets?

perghh....

masyuk..

nak man u tergolek season dpn..haha

SK: saja try.. nuffnang blog klb hikmah dah ada

Anyss: tergolek sampai dvision satu bes jugak..hehe

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More