LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday 29 May 2011

Permintaan Luar Biasa

Assalamualaikum wbt

Dah dua hari aku tak buat entry baru.. Adess..

Skrang nie kan cuti sekolah.. Dan sudah pastilah rumah kita akan selalu dikunjungi oleh pakcik dan makcik yang muka macam nak merompak.. Kalau budak-budak yang bukakkan pintu, mesti mereka akan bertanya, "Mak Ayah hang ada rumah tak?" .. Pergh.. Kalau silap jawab boleh kena siku kat perot woo..

Sebenarnya pakcik makcik muka legend nie slalunya cuma nak jemput mak bapak kiter pegi kenduri kawin anak mereka jer.. Akan dihulurkan kepada kita sampul yang dalamnya diisi dengan kad jemputan yang telah disembur fabreeze.. Bau nye memang melekat lah!!

Sebenarnya apa yang aku nak tuliskan dalam entry nih adalah permintaan luar biasa dari pihak perempuan kepada pihak lelaki yang pernah aku dengar.. Kalau permintaan ini tak dapat dipenuhi, maka terlepas lah hajat si lelaki untuk mengahwini perempuan tersebut..

Antara permintaan-permintaan tersebutt ialah

1. Permintaan yang sama dengan puteri gunung ledang.
2. Mesti ada kereta Ferrari Enzo kaler kuning stripe hitam rim 18.
3. Laptop 2 bijik siap pasang grafik kad AVI ngan RAM 3G buat habuan mak bapak pengantin pompuan main dota.
4. PS3 ngan TV LCD HD untuk adik-adik pengantin pompuan yang masih kecil
5. Kenduri besar-besaran di Istana Budaya
6. Persembahan artis-artis popular sewaktu kenduri termasuklah Eminem dan Dafi Baik  
    Punyer

Sebenarnya nie cuma entry merapu ikan kerapu masak cili pedas dari aku.. 

Tapi kalau ini adalah realiti dan terjadi kat aku, memang sampai bila-bila pun aku tak mao kahwin..

Wassalam..

2 membebel dan merepek:

kah3,aku rasa anak datuk pun makan duit kerajaan sebab nak buat kenduri macam ni.kah3

anak datuk buat loan kat anak raja..haha

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More