LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday 12 May 2011

Jururawat X-stream Beb !!

Assalamualaikum 
Pekabo? Sehat? Moga2 sihat la yer..
Fuhh.. Baru ja sampai rumah kat Sungai Petani, Kedah time maghrib tadi.. Lengoh kaki aku drive 4 jam tak berenti.. Tak pe la.. Janji selamat sampai.. Alhamdulillah..

Eden nak tanyo satu soklan nie hah?Soklan cepu gangsa la nie (macam Abby Fanna daa.).. Kalao engkao rasa boleh jawab, engkao memang hebat lah..
Hari nie hari apa??

Pembaca: Eh aper ke bangang sangat blogger nie? Hari Khamis la wei..

Eleh... Kalao jawapan camtu adik sepupu aku umuq 4 taun pon leh jawab la.. Kreatif la sikit.. Waduh2..

Hari nie hari Jururawat la..Pagi tadi ada Nurse Day Convention  kat Shah Alam.. Macam mana aku boleh tau?? Sebab aku pegi tadi.. Antaq mak aku je la.. hehehe.. X masuk dengaq pon..

So, aku nak ambi kesempatan nie nak ucapkan Selamat Hari Jururawat kepada semua nurse2 di seluruh bumi nie.. Dan juga disebabkan final exam yang melanda diri ini minggu lepas, x sempat la aku nak wat entry pasal Mother's Day.. Therefore, Happy Mother's Day to my beloved emak!! Nie kira macam baling burung kena dua batu la kan.. Eh eh.. Vise versa la..

Pembaca: Apa kena mengena nya engkao nya entry dengan tajuk engkao nie?? Ish ish.. Menyelimpang jer..

Sabor.. Eden tak habih lagi nak koba nie.. Tapi eden benarnya x dak idea dah nak tulih nie.. Kita sambung story next entry lah.. 

Pembaca: Achecheh.. tektik kuno nak tarik pembaca.. Macam la depa nak tengok

Bacala... bacala ek.. Hehhee..

Comel ngat aih..

1 membebel dan merepek:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More