LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday 14 September 2011

Wordless Wednesday # 10: Moto Masked Rider

Assalamualaikum dan Hello.. :D




p/s: siyes cool kalau aku bawak moto nie .. hahaha

11 membebel dan merepek:

uissshhhhh...yg tgh2 tuh pink ke kaleer dia?menarik !!!!!!!!!!!!!

Nuddyra: a'ah.. satu2 nya kamen rider yang wana pink.. +.= "

mcm moto budak ktf,blok h24...hahahhahha

awk bwk yg wane pink tuh...mmg cool habes!haha

Nad: ada ka?? nak pinjam.. hohoho


Eyqa: hehe.. x nak lah.. nnt jambu sangat


Saizuan: insyaAllah bleh.. hehe

aku nak jugak moto ni. kalo ko ada moto cenggini aku nak tumpang.

tumpang ambik gamba je. nak tumpang bonceng tak leh.

aq nak moto decade!! seyes cool!

dem sangat style! aku nak motor...motor...fourze!

aku nak yg kaler biru sblh moto kaler merah/marron kat ujung tu
dpt imagine diri cool giler hohohoho

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More