LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 3 September 2011

Art-Work #2

Assalamualaikum dan heloo

Rasa malas ja nak update kan.. Maklum lah, mood raya tu masih membuak.. Tambah lagi dengan sisa-sisa ketupat yang masik terlekat di sel-sel otak aku, yang menyebabkan otak ku jem tak dapat berfikir.. Hehe


Arinie aku nak tayang kan artwork aku yang ke-3.. Khas Untuk Sergent Kerorok.. Maaf la tak lawa.. Photoshop pun main hentam jer.. Nanti aku dah expert, aku buat lain yer.. :D

Aku letak dua gambar, satu sbelom photoshop, satu lepas aku kaler pakai photoshop.. Enjoy..

OPPS.. SEGALA KOMEN DAN KRITIKAN AMAT DIHARGAI... ter-CAPS-lock plak.. hehe



Yang asli.. Kaler pakai magic pen jer.. Wuuu
Yang di-edit.. Tak banyak ubah, just sajen kena kaler.. Heheh


Meh sapa nak aku lukiskan diri korang, bleh la bagi details2 nyer.. Kalau ada time free kat UTM nanti, bleh la aku lukis ka.. hahaha

Sekian 
Sayonara amigos
Wassalamualaikum

p/s: nak pi braya umah awek nie.. jom...weeee

16 membebel dan merepek:

lukis sy satu.. hee..
pandai kamu lukis yer.. TERBAEKKK!! (eh, tercap-lock jugak).. hehehe..

amboi nak pi beraya umah awek maner tuhhhhhhhhh???

sakit woo kena tendang !!

boleh tak klo keroro tu diganti gan gmbo ko?TERINGIN NAK TENGOK!alamak tercapslock lak :p

Farahin: bleh.. nak lukisan macam ner? gadis promoter parkson ker?? hahaha


Nuddyra: ader la.. awek lama.. haha.. bukan Lisa yer.. harap maklum.. heheheh ;p


Sergent: sowie.. katak malaysia mmg ganas skit.. haha

Aku: mana bleh.. aku ada silat.. konferm klu katak tu tendang tak kena.. haha

wah wah. gambar saya satu meh! hahaha :p

Hira: bleh.. nak yg macam mana?? ce citer.. hehe..

haha, tak boleh blah. keroro tu...jgn sampai dye panggil gunpla dye pulak

Gedado: hehe.. lai ar.. gunpla battle.. hehe

Wuahahaha aku suke! Hohohoho

Kesian keroro kna watcha..ganas siut hahaha

Ok, nxt buat jue ngan hanie punya, bole x, kalau tuan hamba sudi*smbl wat muka kesian*

Jue: boleh ajer... bgi la detail nk gamba mcm na.. bleh la aku cari bahan reference.. hehe



Nad: haahaha.. suka la sangat bila sarjen kena flying kick.. hehe

hahah sian alien keroro. xde senjata canggih nak tepis ke lawan balik ke.

time kasih kalau sudi lukis kitorang. nanti jue bagi details. hehe

haha..panas keroro kalo tgok ni..hoho

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More