LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 9 September 2011

Art-Work #4 | PREVIEW

Assalamualaikum

Nak Sneak peak skit.. Whohoho


Nie untuk akak senior graduan Utm, Cikgu Nuddyra.. Walaupun senior, bila interaksi, guna " aku kau" jugak.. Hahha.. layanz..



Details: Nuddyra suka tengok Citer Conan.. Hohoho

Nanti kalau ada masa dan time aku kaler yer cikgu Nuddyra

p/s: penat braya smalam.. Sebab tu tak dak entry.. :p
p/s: nak sketching untuk dua dalam satu bloggers plak.. :D

20 membebel dan merepek:

haha,sape nadyra ni?takde link?

kasi link kat aku zarip kalau ada.

XD

Syaimz: XD


Nad: please jangan perasan lebey2 okeyh.. hohoh

SK: dah update

waaaaaaaaaa
ni senior UTM yg ni tamo buat ke?
hahahah =p

Cantik la beb. Simple ngan kmas. Suka2

Psst;xde la nak folo vlog yg ada sbb kitaorg bkn pndi edit vid kasi gempak hahaha just mrapu kerapu vlog =)

Kak Aimie: ohohoh.. tunggu ek.. kalau ada idea kiter buatkan.. ;p


Jue: thx beb.. copy bebulat jer dari reference.. just ubah skit2.. :D

wahhhhhhhhhhhhhhh...kembang kuncup semangkuk aku bacer entri ko nih....aku mmg layan detective conan nih dr form 2 sampai sekarang....hahaha....best kot~

nnt aku nak wat entri pasal utm....sbb td aku bacer kat berita harian kat utm dah ader stadium bagai....dasyat ~!

Oooo..copy pun still gak cantik =) yg ptg lukis sndri..ingat sonang..den pnah cuba =)

Nuddyra: hahaha.. a'ah.. dah siap.. kolam renang sumer ada.. dasyat kan.. :D


Gedado: XD


Jue: hehe.. XD

pandai nya ko lukis. dapat kat aku tak tau la apa jadi. jeles sungguh daku.

dua dalam satu tu kitorang ke.

pandai nya ko lukis. dapat kat aku tak tau la apa jadi. jeles sungguh daku.

dua dalam satu tu kitorang ke.

Ecah: hehe.. XD


Miss Hanie: a'ah.. untuk korang la.. tunggu ek.. :D

hihihihihi...tak sabar nyeeeeeee..

Auw..utk kitaorg eh..ok thn dpn kitaorg kasi kad raya baik punya! hohoho

Hidung sensitif eh? Org kt resdung. Tol ke ah? Xtau la hihi kalau jue kulit sensitif..mampus la yg kawen ngan aku nanti, sbb kalau mls kmas umah bole guna alasan ni hahahahahahhahahahahaa

ttiba aku jadsikan art-work ko nih profile pic fb aku.....hehehehe~

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More