LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday 11 September 2011

Nak Tayang Kad Raya

Assalamualaikum dan Hello...

Soklan cepu gangsa separa perak.. Brapa kad raya korang dapat tahun nie.. Kad raya yang asli yer.. Tak main ler yang elektrikel punyer.. Tak "shock" arr.. Hehehe

Aku?? Alhamdulillah.. Setelah bergedik-gedik dengan beberapa bloggers lain, dapat lah empat keping kad ghayer.. Dah lama rasanya tak merasa kad raya nie.. Eerk... Apa yang nak dirasanya kan??Gunalah imiginasi maseng-maseng yer.. Hohoho

Nak tayang kat korang la nie. Biar korang ada jeles-jeles skit..

1. Kad Ghaya dari Blogger retisss, Nizam Ijam





Pergh.. Siap letak muka dier kat atas kad.. Kalau pompuan yang dapat nie, habis la.. Bleh gadoh ngan BF.. hehehe.. Gurau jer ek..


2. Kad Ghayer dari Miss Soli Solley




Kad yang ada gambo doodle kat muka depan... Comel.. Sesuai la dengan penghantarnya, yang memang sukakan noodle.. Eh silap.. Doodle.. Hehehe


3. Kad Raya dari Miss Hira




Dah lama rasanya dia tak update.. Ker aku yang tak terbaca... Ermmm.. Dia baru masuk UPM kot.. Selamat sambung belajar.. :D


4. Kad Cari Gadoh dari Fatin Syahirah





Ini kad yang paling aku benci.. Ada ka dia kata aku gila dalam kad nie.. Keliling kad dia tulis.. Nasib baik la ada jugak ucapan mintak maap.. HAhahaha.. Tak per.. Aku maap kan ko Fatin.. Pelik jugak.. Takder plak typo dalam kad raya ko ek... Hehehehe.. ;p



Best kan dapat kad ghayer.. Taun depan nak lagi bleh??? *Dengan muka tak malunyer*

Thanks very much kepada bloggers nie suma, sanggup menhabiskan duit menghantar kad raya yang cun2 kat aku... Sob sob... Sedeyh arr.. Wuuuuuu


Sekian
Wassalamualaikum


p/s: kena save duit la minggu nie, sebab dah janji nak blanja UTM blggers makan ABC.. wuuu.. Puasa enam jom... :D

22 membebel dan merepek:

hahahahaha!!!!!!!!!!!!!
abc majidee tu cm best je..kahkahkahkah

aku macam biasalah takde sebab terlampau pemesnya sampai orang takut nak hantoor kad raya utk pengetahuan kau lah muahahhaa

harhar. kad raya aku paling cun nampaknya. HAHA

aku xyah org kasi kad2 ni,sbb sure2 dorang igt sal aku.lala

p/s : untunglaaaaa~~~ :P

Thn dpn jue ngan hanie anta satu eh =)

Psst; kalau upah maid, xdapek la den jd isteri mithali hahaha

aku dpt 2 kad raya dari bloggers taun ni..heee:)

wah dasyat2....aku dapat kad kawen lagi banyak dari kad raya tahun nih....jalan2 pi kenduri kawen la bulan raya nih...

aku UTM bloggers jugak rasanya. hehehehe..

ala.ala.ala.

insyallah kalau bertemu aidilfiitri lagi tahun depan kitorang bagi ko spesel punya.

sungguh jelez same kamu..hihii

Nad: haha.. suka la teww... InsyaAllah klu ada rezeki kita pegi yer.. hohoho


eka: amboi.. femes sangat nie.. haha



Fatin: ahaks.. yer la kad ko pling cun.. tapi aku benci..;p haha

Aku: haha.. untung kan.. ;p


Jue: thx.. :D


Kukumalu: untungler.. ~~

Nuddyra: ada maksud tuh.. cepat2 la kawin.. jempot aku tau.. ahha


gedado: ahaha


Saizuan: XD

MIss Hanie: okie... tunggu ek.. haha


CK:haha.. jelez la lebeyh2..hoho

hahaha...alot of coment..loks frendly each other.btw...follow back

awwww.. malu eden. haha :D

wah22222
byk kot kad aye dieeee.

hehehe
jeles aiii!

tapi.......baru perasan, kad raya terbalik dengan soly! hahaha :p

Hira: a'ah la.. adeiii.. sori sori sori.. +.="

oo.. tertukar rupenye... hahaha..bse la tuh..xperasan.. heeee

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More