LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 6 September 2011

Details untuk Art-Work ? ?

Assalamualaikum dan Hello peeps..

Pertama skali, aku nak mintak maap la kepada readers yang membaca entry aku sebelom nie, Kezutan Untuk Budak UTM, sebab terlalu banyak typo.. Aku menaip entry tuh dalam keadaan yang seius sejuk.. Badan agak sdeikit menggeletar dan keadaan dalam CC tuh yang agak samar dek kerana kekurangan lampu.. Terimasih jugak kepada sapa-sapa yang tegur aku.. Hehehe..

Smalam lepas kluar CC, kepala aku sakit gila... Dah bertaun aku tak capai kesakitan kepala tahap migrain.. Balik umah abang aku, tros tido... Tapi tido pun tak best, slalu sangat terjaga.. Sakit kepala yang amat menyebabkan aku bermimpi macam-macam... Seram, sedih, lawak, suma ada.. Adeiii..

Ok la..Panjang plak intro kan.. Sebenarnya aku nak tulis pasal benda lain.. Nampak kan tajuk?? Nie pasal art work la.. Dah tengok tiga entry pasal art-work sbelom nie?? Klik {SINI {SINI} dan {SINI} kalau korang terlepas pandang yer...

aku amik kat google jer nie..


Pada  entry Artwork ketiga tuh, aku ada tulis, sapa-sapa yang nak aku lukiskan art-work bleh la bagi details kat aku.. So, aku nak terangkan lah apa kemender nyer details tuh..Cer korang tengok artwork untuk Nadirah, aku lukiskan dia sebagai hantu kakak murtabak yang ada kaki itik kan.. Sebabnyer, waktu ramadhan lepas, dia jual murtabak kat bazar dan blog dia adalah bertemakan itik kuning.. Ada paham?? Untuk artwork Sergent plak, katak Bumi tendang katak alien.. Sebabnyer, katak bumi tak suka katak alien.. Hehe.. Yang untuk artwork Apel, dia baru bli keyboard dua blan lepas, so aku lukiskan la dia ngan keyboard... Dah paham??

Details yang aku maksudkan adalah sesuatu yang ada kaitan dengan korang punya kehidupan.. Pekerjaan ker, identiti blog ker, hobi ker (macam typo Queen tuh) , sukan kegemaran ker, atau aper-aper jer la.. Asalkan ia nya senang untuk diilustrasikan.. 

Nak ker?? Kalau nak bleh la bagi details untu aku cari idea untuk lukiskan nanti.. Nak antar kat email aku pun boleh, nak pm kan kat fb pun boleh, atau pun tulis jer komen panjang2 kat entry nie.. Tak kesah.. Fb name, sama ngan nama penulis blog nie.. Email plak : dzariefzuhdi90@gmail.com


Sekian
Sayonara amigos
Wassalamualaikum



p/s: korang rasa lawa ker artworks yang aku lukis tuh..Aku bukan la pro pon.. ~~
p/s: malam nie tido sorang2 dalam blok yang sunyi sepi.. takowttt~~


11 membebel dan merepek:

waaaa
ajennye la bdk utm sowg ni aihh
junior ku
heeee
nak.tapi segan..hahahaha

eh2..nama nad ade..hehehe


hihihihihihihihi~~~~~~~
ade ngilai2 nnt.....huhuhu

Aimie: hehe.. x rajin pon.. klu ada masa n idea, buatla.. hehe.. nak ker? meh la bgi details.. bleh la cai idea nnt.. :D



Miss Soly: Boleh.. x dehal.. klu ada masa n idea, bleh la buakan.. hehe


Nad: haha.. bila antu murtabak nak balik menghantui UTM nie?? haha

perrgh, kreatif2. buat gunpla lwn katak pulak amacam?

rajinya ko buat artwork! :D

Gedado: haha.. untuk ko aku dah ada idea.. nnt aku try buatkan.. hehe

Utk kero tu ptt buat ktk yg muka kawai giler hahaha

Jue just nak request ilustrasi yg ada jue tgh main game, hanie lyn cite korea and kitaorg stand or sit to each other =)

Jue: okeyh.. nnt aku try cari idea n reference yer.. hehe

Oteh a.k.a okeh! =)

br prsn yg psst tu tido sorg2 kat blog...biar betul takut nie hihi

wah..nak jugak...tapi dah naik segan lak aku...arituh kad raya....nih artwork plak....nnt nak kna bg ko sumthing jugak lah kan.....hehehe....nak art work aper ek?hmmm~

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More