LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday 21 September 2011

Spider-Man vs Kluang Man vs Power Rangers

Assalamualaikum dan Hai..

Dah lama tak  



Bila duduk kat 



nie, mula la, line tenet cam 



walaupun aku pakai broadband










Rasa geram bila 



dan



mula buat blog aku nie sebagai rumah kedua diorang.. habis punah.. Yer la, kan kluang ngan labah-labah suka tempat yang gelap dan tak berpenghuni.. 


Nasib diorang tak ber-




Kalau yer, susah aku.. kena panggil membe-membe lama aku, geng


plak untuk bersihkan sisa-sia nie.. Adeiii
Kalau korang nak perkhidmatan membersihkan blog, bleh la calling diorang, tak pon add jer Fesbuk.. ;p


Tapi kan, kalau burung






yang buat sarang kat blog aku nie best la jugak kan, dapat la jual, dapat la income skit.. Kalau aku jual telur kluang ngan spider apa la yang aku dapat.. Adeiiii




So, mintak maap la kalau aku tak terjah korang balik, atau aku tak singgah bloglisters aku... Mintak maap yer... InsyaAllah, nanti aku ketchup song balik yer... Sabauuuu


Sekian dulu dari penulis entry sampah meminta simpati nie..
wassalamualaikum




p/s: penat gampang jadi PIC nie.. Kalau tido petang best nie... ZzZzZzZz

16 membebel dan merepek:

Retardded: tu la.. ko baca slow2.. x paham gak roger gua.. hahaha

seronok jugak bace gini..bace kjap, stop pk..pastu bace lg, stop..hahaha

Ecah: hohohoh.. bagi otak bergerak skit.. wahahaha

ehehe...comel...

nape tak pnggil akak tkang sapu je... nak jugak dipanggil power rangers ha..

Aku rs pnulisan ko kali ni best hoho. Mungkin sbb ko dah lama x mnulis, skali update rs best lak hohoho

Bw bsabo je la dulu, nanti sonang2 update lg. Jgn tdo lak hihihihi

Miss Soly: akak tukang sapu tak stylo.. power rangers baru syiok.. siap berkostum bagai.. hahaha


Jue: best ker?? hehehe
kena bangun awal la baru leh update... =.=

haha..aq suka baca entri bergambar macam ni...huhu~

hehehehehehe
comei jek gambo telur
hahaha
xpe
utama yg utama taw
konvo kite kena dtg
hahhahahaha

hihihihi..suke entry ni..gmbr2 bercerita.. ^^

Ezad: haha.. XD


kak Aimie: hahaha.. pesta konvo jom.. ;p


Nad: lalala.. x dak idea sbenarnyer.. huhu

hohoho...aku pernah gak wat entri cam ni time aku mmula blogging dulu..aku cari2 balik nak tnjuk kat ko..tp x jumper la plak...huahuahua..bz eh skrg?biaser aaaa student mmg bizi sokmo !

kalau bizi hold la dulu update blog. kitorang paham life student. *bua buat paham je.hoho*.

kitorang pun tolg tgk tgkkan blog ko ni. halau spiderman ngan kluang man tu. buat parti lak tem ko xde kan.

k ko tgu jp gi aku sampai umah ko. ko tak bukak pintu siap.

hahaha. comel je. hai awak! eh, tiba-tiba. haha

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More