LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday 7 September 2011

New: Kamen Rider Fourze

Assalamualaikum dan hai...
Wazzup yo ..

Entry kali nie adalah sedikit kebudak-budakan.. So kalau korang rasa korang terlebey matang, baik jangan baca entry nie.. Hehehe..

Saja jer nak promote siri Kamen Rider yang terbaru, Kamen Rider Fourze (baca: KR Fourty)...
Kamen Rider Fourze nie adalah khas untuk ulangtahun ke-40 dalam franchise kamen rider nie.. Secara official nya disiarkan minggu lepas, dan download link mula kluar minggu nie, so aku pun sedut la.. Baru first episode, so tak leh nak komen apa-apa lagi.. Kena tunggu dua tiga episode lagi baru tau samada best ke tak siri kali nie..



Nak download korang pergi kat budakmaran.blogspot.com

Nie tengok la dulu video promo nyer.. Layanzz


First impression aku lepas tengok episode satu:
1. design kostum yang sungguh pelik dan tak lawa.. Buwekkk
2. awek yangg super kawaii (baca: super comel).. hahahaha
3. hero yang muka gangster, tapi dalam hati ada cendawan
4. raksasa yang super cool


Aper pon, kena la tunggu.. Mana la tau, plot siri best.. harap lagi best la berbanding dengan siri sbelom nie, Kamen Rider Oz.. Haishhh.. ~~




29 membebel dan merepek:

nice2,aku nak download la.hehe

mcm kartun jaa versi ni.. sy suka KR kabuto, stylo ^^

Caliph: kabuto mmg terbaik la.. x dak siri yg bleh lawan kabuto lagi.. hehe

x pernah tgok kamen rider pon..same ke ngn action kame yg shin chan tgok tu?hehehe

ahahahaa!!komen rider zaman dulu2 laa..tp smpai skunk femes..nseb bek den tak terjebak dlm ni semua..HAHA

owh citer nih..adik bongsu aku mgkin layan....hehehe...

Ecah: lebey kurang la.. hehe


Oja: layan la.. bez woo.. hehe


Nuddyra: adik ko kecik gi kan?? mmg sesuwai la.. hahaha

aku kejap follow kejap tak follow. bukan kipas-susah-mati la kiranya. tapi aku layan jugak citer cenggini. best!

mcm hanie gak jap follow jap unfollow hihihi

tp dulu2 mmg follow sebab x bz ngan life kan hihi

psst: nsb ade teman else...**wooo woooo momok dtg teman** hihihi

Hanie: haha.. aku mmg dari kecik layan.. dah ada dlm bloodstream.. hoho



nad: xmo sudeyh..x paksa pon..hoho :p



jue: haha.. momok pun okey per.. bleh buat kawan.. haha

jangan cakap pasal momok momok ni. ramadan dah berlalu. sume dah lepas. bulan ramadan kene ikat momok momok tu.

Hanie: hahaha.. x per.. chill jer.. padahal sbenarnya takot... hahaha

dulu dulu bola layan banyak masa. ni masa sanangt la terhad rasanya.

eh bukan kebudak-budakan nih! cuba tanya member kat sebelah tu ...
betul tak? :)

huh? hm.. kite mint barbie aje.."mata ke ats tg ke bahu".. hahaha..gurau je

action kame!!bep!bep!bep!ni sal sinchan kan...kan3??

hahaha...ko bajet ko budak la eh?lalala

Miss Soly: haha..;p


Aku: aku still remja hati budak ok.. haha

achik: ye ker?? mana ada org kat sbelah saya.. erk... hntu ker??

ini kamen rider konsep dye roket(astronaut). senjata dye pon byk pkai satelite ntah ape. at least, niiccee~

walaweiii
suke kot ni
ade moto besa kan?
aiyaakk
kalo x slh tgk la
huuu
sebb nk tgk tapi jrg beno dpt tgk
huhuhu

geng-geng alien ni, hehe :p

p/s : oz tu lepas duo ke?

Gedado: senjata dah nice.. kena tunggu plot lu.. hehe


Aimie: x salah.. hehe


Keroro: haha.. a'ah.. oz lepas double.. :D

takleh bla tol. .frak anime habes . haha
ko download pastu bg aku la.haa amacam ? :b

hu3,anak sedara alin mesti suke nih.alin xreti kamen rider bagai nih.sailormun taula juga cket2.hahah :P

huhuhuh tak minat la..takde ke citer lain? uwaaa

pergh!!!! mcm best je.. nak kena carik tukang seed ni..hehe malas aku nak dwnld. huhu copy je kang..hehe

teringat zaman budak budak.selalu tengok citer ni...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More