LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 19 April 2011

Pengembaraan Bermula

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Selamat datang ke blog Zuhdi Freak, blog yang x dak hala tujuan. Hahaha.
Sebenaqnya, aku buat blog nie sebab aku dok tengok ramai membe2 aku dok ber-blogging. Aku pun nak try gak. Dah lama dah aku teringin nak ada blog sndri. Alhamdulillah baru lani ada masa nak ber-blog.


Aku ni pun baru lagi lam dunia blogging nie. So, klu ada opinion, pendapat or cadngan camna nak bagi best lagi blog aku nie, jgn segan jgn malu, ble bgtau straight to the point kat aku,,

Orait. Aku pun dah x tau nak tulis pa dah ni. Nak pi study plak.Exam dah dekat nie. Aku cau dulu yer...
Wassalamualaikum.

p/s: Blog aku ni internasional ok. Jgn tekejut plak klu nnt aku posting lam English ok.. Hehehehe

1 membebel dan merepek:

ENGLISH ENGLISH ENGLISH!!!
WEH KURANGKAN SHORT FORM BARU GEMPAK!

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More