LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday 20 April 2011

Carta 10 Tertinggi: Superhero Kegemaran Sepanjang Zaman

Sepanjang 21 tahun aku hidup kat planet bumi nie, memng banyak kisah-kisah superhero yang aku dah dengaq. Banyak jugak kisah2 mereka terpampang di kaca TV dan x kurang juga yang dah da filem sendiri. Jadi, sini aku nak list kan senarai Adiwira2 yang memang aku dok suka dari kecik sampai la ke tua.

10. Wolverine***Dah ada filem sendiri. Memang x ble mati punya orang. Tulang besi. Memang cool habih la!!

9.Iron Man    *** Yang nie dah ada 2 live action movie. Aku minat dia punya suit ja. Memang stylo

8. Boboi Boy *** Hero Malaysia yang terbaru. Las Copaque mmg terbaik. Sempat tengok episode satu aritu kat umah. Memang best kot..

7.Batman        *** Satu-satunya hero yang kaya dan hidup senang. Siang berpoya-poya, malam pibelasah  orang. Syiok gila hidup camtu.

6.Spiderman   ***Costume dia memng terbaik. Stan Lee best creation. Ble swing pi mana2 ja. Best!!

5.Kluang Man*** Hero Malaysia sejati. Klu lawan ngan CicakMan la, gerenti menang.  Dia kuat gampang punya. Kuat melawak dan mengarut gak..Haha

4.KamenRider***Sapa yang tak kenal memang noob la. Aku rasa smua orang kenai sapa mamat nie sebab bukan sorang pakai nama ni, dah lebih 30 orng da pakai nama Kamen Rider nie. Kalau orng yg x minat pon tau la..Henshin!!

3. Hashim bin Ismail*** HAhh?? Sapa dia nie?? Ehmmm… Nie la bapak aku. Ke-Hero-an dia memng x leh nak sangkal lagi la. Dari kecik sampai aku besaq panjang cam nie dia la dok jaga aku. Bagi aku makan minum suma. Siap bawak pistol pi mana2 sebab takut jadi pa2 kat family tercinta dia.. (memang la..Dia kan Polis..Haisshhh)

2. Balkis Zuhdi binti Mahmud Zahudi*** Sapadia pulak nie.. Mengarut la blogger nie.. HAhaha. Nie la ibu tersayang aku. Dia yang lahirkan aku, jaga aku, bagi aku makan, marah aku(ooppss). Apapun , mak memng terbaik. Ingat Syurga tu dibawah telapak kaki ibu. <3

1.Nabi Muhammad s.a.w.*** Ni la hero nomboq satu aku. Sapa yang x kenai mai habaq mai kat aku. Bleh at kursus intensif kat hg. Kalau reader nie orang Islam, memng patutu la hero no satu korang rasulullah. Sebab apa? Sebab Baginda dan sahabat2 lah yang berjuang bertungkus lumus menegakkan syiar Islam. Klu x, kita masih lam kesesatan tauu dak.. Baginda punya sayang kat kita sampaikan waktu nyawanya ditarik oleh Malaikatulmaut, masih lagi dok sebut “ Umatku, Umatku, Umatku” . Jadi, apalah kiranya klu kita selawat dua tiga kali sehari. Bukannya susah pun.

2 membebel dan merepek:

saya hasniza yg dlm fb tu.. nama gelaran eja..eja minat karton anak2 sidek, salemoon dragon ball, upin ipin,doremon dan shin chan x suka tgk cerita karton gaduh2..hhee
link ye komen ye..pernah x anda terfikir mengapakah DIA tidak ALLAH?? jom bg pendapatan

http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/04/mengapa-dia-tidak-allah.html

Eja.. Thank u sebab follow.. Smua katun saya layan.. Mmg dari kecik camtu..muka pon dah cam katun..hehe..
insyaAllah nnt kiter komen(^_^)

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More