LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday 24 April 2011

Al-Kisah: Terlepasnya Event of The Year

Assalamualaikum w.b.t

Tanggal 23hb April tahun 2011, bebudak UTM Bloggers ada buat gathering2 dekat Tasik Ilmu. Aku tak pegi. Sebab per? Sebab aku ni newbie lagi kot dalam dunia pem-blogging-an nie. Lagi, aku nie dah la noob, kalau aku pegi memang jadi tunggul kayu je la. Konfem kurang bercakap. Silap2 depa ingat aku nie sombong riak and jahat pulak. Kalau nak tengok gambar-gambar, shot2 time gathering tu ble la pi kat blog cik nur hidayah.

Sebenaqnya tajuk kat atas tu bukan pasal event gathering ni. 
Dan bukan jugak pasal konsert JB, or more known as Justin Bieber. Ewww... Sori derr, aku tak brapa nak minat la mamat nie. Tapi dok nyanyi2 jugak lagu dia, tapi yang best2 je lew. 
Ada lagi satu artis interNational yang akan mai Malaysia buat show. Hampa tau dak?? 

Haaa... Nie la depa.. BAnd feveret aku
 
Maroon 5
Ramai orang dok mengata aku, katanya tak cool lah, tak macho lah, tak siuman lah, kalau dengaq lagu2 Maroon 5 nie.. Respon spontan aku: ADA AKU KESAH?? Aku kan FREAK(aneh).. hehe

Time time aku aktif ber-myspace dulu, banyak la page2 artis aku add as friend. Saja x dak keja. Dan memng dah wajib la aku add Marron 5 ni.. Siap ble tinggalkan komen tanya depa bilak nak mai Malaysia wat konsert. 
Tup tup, 4 minggu lepas aku selak paper Metro ker BH ek?, x ingat, ternampak la iklan pasal konsert depa nie.. Pergh... Time tu excited kot. Memang plan nak pegi kot. Seminggu lepas tu, kluar la pulak final draft jadual final exam. Pegi la cek tengok. Aduss... Apasal paper first 28hb? pastu ada lagi 30hb April nie.. adeyai..
Memang kachiwa kot.. Konsert Maroon 5 nie dah la 29hbApril.. Konfem2 aku x pegi nyer.. Gila pa nak pegi.. Kalau pointer aku 3 sem lepas 4 flat x pa la, ble la korban skit sem nie..

Tapi tak per, benda tu bukan nya penting tahap gaban pun.. Just my deepest desire jer.. Tapi kan, tengok harga tiket dier, perghh mahal kot.. Yang paling murah ada la lam rm150.. Dasyat giler ler.. Baik aku pegi majlis ilmu ker, forum perdana ker, ceramah  ker, lagi berfaedah. Dapat makan free pulak tu, kalau nasib baik ler.. 
Dah dah.. Yang aku mengarut sorang2 tengah malam buta camni apa kes..
Sayonara amigos...
Baik aku fokus pasal exam aku... Chaiyok Chaiyok


p/s: kalau nak tau info pasal konsert nie ble la jenguk kat sini Maroon 5 Live in KL

3 membebel dan merepek:

meh tgk maher zain utm meh..haha!!!

Sigh masa awal tahun haritu aku dah excited sebab Maroon 5 nak datang Cairo, tup tup dah jadi revolusi Mesir, diorang cancel.

Ahahah Dzarief kau ingat tak time sekolah dulu2 kita share CD Maroon 5 Acoustic?

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More