LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 26 April 2011

BEN ASHAARI KENANG WAKTU SEKOLAH



Assalamualaikum wbt..
Waduhh waduhh... First time join segmen Prof Ben Ashaari nie.. Nervous siott..

Okeh okeh.. Nie aku nak share 3 benda yang aku rasa paling seronok/ menakutkan/ sedih yang berlaku kat aku sejak aku sekolah rendah sampai la aku sekolah menengah..

1)  Anugerah Cemerlang UPSR

Hek eleh.. UPSR ja pon.. Tu pun nak kecoh2.. Hehe..
Maybe untuk orang lain dapat anugerah sebab dapat 5A UPSR adalah benda biasa tapi bukan bagi aku dan membe2 aku.. Sebab aper? Sebab yang bagi hadiah dan penghargaan tu bukan calang2 orang tau.. Sultan Kedah tu.. Muka ke muka (face to face) ngan dia kot waktu amik piala..Pergh.. Raptai campuq training 10 hari kot.. Segala jenis protokol la kena belajaq.. So kami budak2 cemerlang UPSR nie buat la yang terbaik waktu nak amik hadiah tu.. Tak nak malukan sekolah la katakan..

2)  Mak Bapak Kena Panggil Ke Sekolah

Hahh.. Ini benda aku rasa semua orang penah kena, penah lalui.. Cop2.. Bukan panggil mak atau ayah sebab kantoi buat jenayah kat sekolah ker, kes gaduh ker, isap rokok ker.. Tak.. Aku budak yang agak baik.. Nie sebab nak tandatangan kad laporaan peperiksaan la.. Hahaha.. Tapi takot campur nervous tu memng ada.. Ye la.. Takut plak kalau cikgu kelas tu habaq kat ayah kita yang kita nie sebenarnya jahat..Tapi aku tak penah kena lagi la camtu.. Naseb baek.. hehe

3)  Berakhirnya Zaman Sekolah

Huhu.. Waktu ni la yang paling tak seronok kan??.. Yer la.. Kena berpisah ngan membe2 yang dah lama kenal.. Awek2 lawa yang x sempat aku nak kacao semua nya kena aku tinggalkan.. Hehehe.. Ke situ pulak aku nie.. 

Dah2.. X nak merapu gi dah.. panjang2 nnt Abang Ben boring pulak.. OK.. Cau dulu yer..
Sayonara ..
lencana sekolah aku



5 membebel dan merepek:

salam kenal..dtg dari blog abg ben..hehehe
Maha raja lawak

Salam kenal. Dari blog BA. Cite yang menarik. Sudi jengah blog saya. Tq :)

cakk cakk..hehe teringat zaman sekolah, singgah dari blog abg ben ! jom vote abg ben kat sini ! :)

http://alyaesprezzo.blogspot.com/2011/04/vote-ben-ashaari.html

Trimas sebab singgah.. InsyaAllah nnt sayer singgah u all punyer blog pulak.. (^_^)V

back to school..best kan bila dikenang zaman persekolahan dulu... =D

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More