LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday 21 April 2011

SERAM : Malam Minggu di UTM

Ada la satu kolej kat Universiti Teknlogi Malaysia(UTM) ni, Kolej Tun Hussein Onn(KTHO) namanyer, asal malam minggu ja, memang hingap,bising memekak sampai subuh. 
Lagi2 blok L27 bilik 205 (aik!! tu bilik roomate aku..pelik). Ramai yng x cukup tidoq gara-gara bunyi bising penghuni2 bilik tu. Ish ish. Laporan ada mengatakan yang bunyi2 bising itu sering kali diselitkan ngan perkataan2 yang menakutkan. Eg: Bunuh dia!! Kill!! Kejar2!! Mana dia?? dah nak mampos tu..!!

Huhh.. Mengerikan kata sesetengah orang.. Dipendekkan cerita, seorang penyiasat terkenal pon diupah untuk menyiasat benda alah nie.. Nama penyiasat tu : Conan Edo Gawaq
Dia pun menjalankan tugas nya dengan penuh ketekanan dan kecelakaan. Ehh.. Silap.. Ketekunan dan kecekalan. Menyiasat punya menyiasat, dia dapat rekod satu perbualan antara penghuni2 bilik tu

perbualan ini berlaku pada hari sabtu malam ahad dalam pukol 12.30a.m.

paob: Assalamualaikum.
smua: Waalaikumussalam
paob: Pergh.... Syial la hgpa nie..
Ice: La.. Awat nyer??
paob: hehe.. x dak pa.. sajA la..
paan: go go. Kill!! Yang lembut tu dulu..
adib: Aku punya!! Tepi2.. Aku nak k.s nie..
Ice: Mega Kill..Hahahha...
Paan: Sheet ar ice.. K.s Syial..
Dzarief: Assalamualaikum.. 
rahman: Tu dia! Dia mai dah. dia mai dah
Dzarief: Hg diam man.. kang aku rider kick baru tau. Pergh. Sronok membunuh yer bang..
Ice: hehe.. besa la.. aku mmg terer bab2 membunuh nie.. hahaha
Dzarief: Hehehe.. Epool.. Asal hg noob sangat.. bunuh skit ja..
Epool: biase ler.. gua support dari kiri kanan ja.. haha
Paob: Ish hg nie.. Klu noob x dak la digelar DOTA WARRIORS depa nie.. 

Konklusi yg dibuat oleh Conan Edo Gawaq: Depa men dota ja pon.. Rilek ler.. Just bunuh lam dunia maya ja.. Besa la tu.. Teeanagers.. Men dota la malam minggu.. 
Tu dia. Sok sek, story mory yang mengarut dari aku.. haha. Bilik L27 205 tu bilik aku. Aku pon men gak benda DOTA nie. Kadang2 je la.. Nie la amalan membe2 aku hujung minggu. Siap dah ada group KTHO DOTA WARRIORS dalam facebook. Klu x caya try la earch..

p/s: aku dengaq DOTA 2 dah nak kluaq. Tengok gambaq bloodseeker baru nie, memng cool habis!! Bak kata Paob Mahadzir, MELEKAT!!


5 membebel dan merepek:

WEH AKU TAK NOOB,AKU SUPPORTER TERBAEK.KAH3

hahaha.. Aku tau.. Jgn marah ek epool.. hehehe..

da agak da men DOTA. aduh, biha ngan nad pon da kemaruk dota skrg neh. haha..

farah.. hg bila plak nak stat ber DoTA nie?? haha.. ble jadi DotA warriors gak.. (^_^)

aq plak. main la gak. tp penat aq jalan jaoh2 tetibe kena bunuh. first tyme maen macam harem.. kena tacap skill lagi la. tunggu nek cuti nti. aq master ah. haha..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More