LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 11 October 2011

Demam Pelik Menyerang Malaysia

Assalamualaikum dan Hello


Korang penah kena demam yang pelik-pelik? Contohnya demam ps2, demam digimon, demam dota, ataupun demam tancho.. Pernah???

Googling google


Selalu nya demam jenis nie bermusim dan selalunya akan menjangkiti golongan muda dan juga golongan remaja.. Tapi jangan risau, demam nie tak der lah membahayakan nyawa mahupun rohani, cuma kadangkala boleh membuatkan duit poket lesap dalam sekelip mata.. Hahaha

Okeyh.. Habih dah intro..

Sekarang nie kalau korang perasan la, demam MTB atau Cycling dah mula menyerang Malaysia..
Aku taktau la korang, tapi kalau kat UTM nie memang belambak orang main basikal... Kalau waktu petang tuh, tengah aku syok-syok training tenis, slalu jer ada awek naik basikal lalu ... Ini sememangnya satu gejala yang tak sehat sebab mangganggu konsentrasi aku training tenis.. Adeiii.. Lain la kalau awek tuh ajak aku cycling skali kan... Haahahaha

Jiran bilik aku, merangkap ex-rumate aku taun lepas, pun dah bawak MTB baru dia.. Siap sangkut dalam bilik... Perghhhh.. Memang jeles beb.. Aku pon rasa nak wat satu la, nak mintak tolong abang aku.. Abang aku kerja kat kilang shimano, so barang shimano tuh bleh la dapat murah sikit..

gantung lam bilik tuh... gila dasyat..


Fixie?? Owh noo... Aku memang tak suka main fixie nie... Sebab??  Entah la, lain orang lain pandangan..Aku malas nak tulis, takot nanti orang marah kan aku plak.. Kalau korang main fixie, teruskan lah.. Bukannya berdosa pun kan.. Hahahaha



Sekian lu..
Sayonara amigos
Wassalamualaikum

11 membebel dan merepek:

utm ni da lame da la yang maen MTB....sblum MTB Quest tu lagi....ada kelab kaki kayuh UTM lgi...geng2 maen MTB semuanya...

kelab aku pun rmai yang ada MTB...sape kawan ko yang maen MTB tu?

abang ko kerja kat shimano ke? best la bley mntak diskaun, aku pn nk jugak!

pernah cycling dr ukm ke wetland ptjya...lpas tu, siyes tanak nek basikal dh..huhu

dh lame x bwk basikal... -..-

aku dulu pernah pandai men beskal. sekali satu hari anjing kejar aku tetiba tak dapat kayuh, aku turun, campak beskal kat anjing tu pastu lari. pastu aku dah tak men beskal dah sampai skrg.

tapi kan pixie tu cute kaler die. tp kalau aku men tu kak imesti tak sampai.ciss!

dulu selalu jalan-jalan dengan basikal. sekarang tak dah. sebab tu, asyik sakit je >.< uit, tergoda eh dengan perempuan naik basikal? haha. ayokkkk :p

IQ: abng aku kerja shimano la.. Nak ker?? bleh dapat bike harga 2k utk 1k ja.. amcam??? nk konteck la yer.. :D


Nad: jom la ccling.. pi pinjam kat post guard pun ble.. hehe

Hanie: hahahaha.. padan muka anjing tuh kena baling ngan basikal... kaki tak sampai?? x per.. cycling la basikal 3 roda.. hehehehe.., ;p


Hira: hahaha..kena la slalu exercise.. hot kot pompuan cycling nie.. hehehehe

MAMAT KHALID!!long time no see...AHAHAA!waaaaa...tancho??ADEK sy suke pakai time skola2 dulu..murah jek!entah ape kes pun tak tau la si lelaki2 dulu.AHAAHAA

area tmn aku ni bersepah budak men fixie...zaman dorg bnde ni yg naik..agak2 klo aku remaja masa ni mgkin umah aku ade sebijik fixie..

kekekeke
teringat p letak kad matrik kat pak gad depan pintu gerbg UTM
pas tu pusing UTM dengan beskal yg kureng tu
hahahaha

kalau fixie. sah payah kaki aku nak jejak tanah -.-;

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More