LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 22 November 2011

Terima Kasih Johor

Assalamuaaikum dan Hello..

 Lama tak menjenguk dunia blog nie.. adeiiii.. Pemalas sangat aku nie..
Bloglisters aku pun dah lama tak diterjah.. Sori guys... :(

Entry kali nie, aku just nak ucapkan

"RIBUAN TERIMA KASIH"
kat kerajaan negeri Johor kerana sanggup membuat satu cuiti khas untuk menyambut hari kelahiran member aku, Brad Apitt dan juga penulis blog Freak Show..

Dan aku sebagai seorang yang akan teus bermaustatin di Johor selama setahun setengah lagi, amatlah bersyukur kerana dapat rileks pada setiap 22 November setiap tahun.. Alhamdulillah...

Sekian, entry karut + merapu + cari maut dari aku..
Adios

Wassalamualaikum


p/s: selamat meyambut hari keputeraan bagi Sultan Johor.

10 membebel dan merepek:

bday ko ke? hepi bday, hehe XD

untung la duk johor kan? lepas nih tukor negeri, bley cuti dn smbut besday~ kan kan kan?

hahaha. agak dah. mesti johor cuti punyalah. eh eh, dah tua dah dia. happy birthday. yang ke berapa ni eh? hoho :p

terima kasih johor....
disebabkan hari nih johor cuti, maka hari nih xder paper spm yang dijalankan....
disebabkan hari nih xder paper spm, maka pengawas spm pon cuti jugak hari nih....<---- nak bgtau ko, aku kena jaga spm tahun nih !!!!!!!....ngantuk btol jager budak exam lamer2 nih weh...

sergent: thanks dude.. hehe


Nad: arikato... =D


IQ: best wooo.. haha

Hira: trimas... dah layak mengundi da.. hahaha


Haziq: haha.. :D


Nuddyra: amboiii.. yer la, bday aku so cuti la.. haha..
mesti boring nak mati kan.. hahaha

huhu hepi b'lated b'day~~ ^^,

dah layak mengundi? so, 21 la ni eh? hahaha

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More