LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday 8 July 2012

Amazingly Superb Web Action

Assalamualaikum wbt

Spiderman, Spiderman
Friendly neighborhood Spiderman
Wealth and fame
He's ingnored
Action is his reward.

Spiderman, Spiderman,
Does whatever a spider can
Spins a web, any size,
Catches thieves just like flies
Look Out!
Here comes the Spiderman.




Sapa tahu lagu nie backflip tiga kali.. Aku nak tengok.. Hahaha.. Over sudeyh..

Yer aku baru habis tengok wayang citer AMAZING SPIDERMAN.. Sebagai seorang kipas susah mati franchise Marvel dan terutamanya Spider-Man, aku nilaikan movie baru nie 4.5/5.0... Extremly Superb !!



Seriusly, aksi tembak-tembak web, lompat-lompat, main kejar kejar antara cicak ngan lelabah, game police entry, semuanya memang bestt sangat.. Yang paling terbaik ialah, keaslian cerita nie.. Originality bak kata orang kampung aku.. Terus terang aku habaq, 3 filem sebelum nie, yang Toby McGayere belakon tuh adalah spidey yang palsu, dan teramatlah GAY... (-_-)""


Kenapa palsu??  Spiderman tak ada kebolehan menembak sawang secara natural.. Yng ada cuma spidey sense dan boleh wall climbing freestyle.. Dan Spider-man adalah hero yang sangat lawak.. Dalam movie nie, memang terpampang lawaknyer.. Hehehe..


Wokeyh sapa-sapa yang tak tengok lagi, disarankan untuk pergi ke wayang cepat-cepat... Tapi aku rasa bagi penonton yang bukan kipas susah mati franchise nie, munkin agak sukar skit nak hadam crita nie.. Sebabnyer, penceritaan dan plot nya munkin kurang jelas dan tak se-detail seperti filem sebelum nie..

Apapun, movie nie BEST !!!! Lepas nie tunggu batman plak.. Pastu puasa di bulan Ramadhan... InsyaAllah..

Sekian ... Wassalamualaikum



p/s: korang perasan tak Stan Lee mesti ada dalam setiap filem MArvel.. Hehe

1 membebel dan merepek:

OKAY!
saya berjaya menyanyikan lagu yg superb tu! hahahha

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More